Кошик
586 відгуків
+380 (67) 606-86-02 - здесь есть Viber.    Оптовые цены:Товары для отеля
+380676068602
+380661269891
Качество, комфорт и уют для Вас!
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення\заміна товару здійснюється за таких причин: * В товарі виявлено брак * Не відповідність товару із зазначеним на сайті (фото, описи, розмір) Всі інші причини повернення\заміни можете обговорити індивідуально з представником інтернет-магазину Домашня лінія! При поверненні товару: * Упаковка повинна бути ціла, без пошкоджень * Виріб не втратила товарний вигляд (не стирано, не прасовані, не використовувалося, залишилися всі ярлики, етикетки в незмінному вигляді) * Повна комплектація товару * З моменту замовлення не пройшло 14 днів Компанія здійснює повернення і обмін товарів відповідно до закону України "Про захист споживачів" (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) Зверніть увагу: відповідно до закону України "Про захист споживачів" магазин може відмовити клієнту в повернення або обмін товару згідно із законом України "Про захист споживачів. додаток №3 до постанови кабінету України "ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)""

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.